Ontvang nu combinatie korting bij besteding vanaf € 45,-

Jubileum op World Environment Day 5 juni 2020 wordt gevierd met tweede cheque

Donatie NoMorePlastic Ernst-Jan Koole aan Plastic Soep Foundation Robert Mohring

Op 5 juni 2019 (World Environment Day) lanceerde Haarlems ondernemer Ernst-Jan Koole het duurzame tassenmerk NoMorePlastic. De shoppers, gemaakt van gerecycled bedlinnen en tafellakens, zijn een succes. NoMorePlastic doneert 25 procent van de opbrengst aan de Plastic Soup Foundation, en exact een jaar na de lancering meldt Koole dat zijn bedrijf in totaal al €3000 heeft gedoneerd. Hij overhandigde met trots een tweede cheque - op gepaste afstand uiteraard.

Begin dit jaar doneerde Koole al €1500, nu kwam daar hetzelfde bedrag nog eens bij. De cheque had in verband met de corona-situatie een lengte van anderhalve meter, zodat deze op een veilige manier kon worden overhandigd. Robert Möhring,campaigner bij de Plastic Soup Foundation, was zeer verheugd. “We zijn heel blij dat NoMorePlastic opnieuw een geweldige donatie heeft gedaan aan Plastic Soup Foundation. Dankzij de steun van NoMorePlastic kunnen we verder werken aan onze strijd tegen de plasticvervuiling!”

Het aantal milieubewuste ambassadeurs van NoMorePlastic neemt toe, mede dankzij de groei aan verkooppunten. Inmiddels zijn er meer dan 1000 NoMorePlastic shoppers in omloop. Vooral in de omgeving Haarlem, thuisbasis van NoMorePlastic, zijn de tassen zeer regelmatig in het straatbeeld te vinden.

Custom shopper
Naast particulieren weten ook milieubewuste ondernemers, die eens een ander relatiegeschenk willen geven, NoMorePlastic te vinden. De mogelijkheid om een custom shopper te ontwikkelen voor bedrijven is inmiddels met enthousiasme ontvangen. Op dit moment zijn er verschillende prints voor bedrijven in productie.

Koole is meer dan tevreden: “Ik had niet kunnen bedenken dat NoMorePlastic zo’n groot succes zou zijn! Dat belooft wat voor de rest van dit jaar – zeker omdat het succesvolle Plasticvrij Kerstpakket ook in 2020 een vervolg krijgt.”

De cheque is gedrukt door Drukkerij Damen Grafia (Haarlem) - www.damengrafia.com

Laat een reactie achter

Opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd