Verzenden en bezorgen bij NoMorePlastic
Brengt NoMorePlastic bezorgkosten in rekening?
Nee. Onze tassen worden standaard GRATIS thuisbezorgd in Nederland.
Retourkosten zijn voor eigen rekening, zie ook Retouren.
Nee. Onze tassen worden standaard GRATIS thuisbezorgd in Nederland.
Retourkosten zijn voor eigen rekening, zie ook Retouren.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Op dit moment bieden wij enkel verzending aan via DHL. Bij bestelling van een enkele tas verzenden we per brievenbuspost, zodat DHL maar één keer langs jouw huis hoeft te rijden. Bij bestelling van meerdere tassen, gaat verzending per pakketpost.
Op dit moment bieden wij enkel verzending aan via DHL. Bij bestelling van een enkele tas verzenden we per brievenbuspost, zodat DHL maar één keer langs jouw huis hoeft te rijden. Bij bestelling van meerdere tassen, gaat verzending per pakketpost.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
We hergebruiken zoveel mogelijk verzendverpakkingen. Hierdoor kan het zijn dat jouw verzendverpakking van een andere webshop is, zo lang de verpakking maar heel is en van goede kwaliteit. In de verzendverpakking vind je geen pakketbonnen of ander vulmateriaal terug, om zo het gebruik van single use materialen zoveel mogelijk te vermijden.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bij brievenbuspost zal jouw bestelling altijd bezorgd worden in de brievenbus. Wanneer je meerdere tassen besteld hebt en niet thuis bent, neemt de bezorger je pakket weer mee. Je ontvangt van de bezorger een notitie in je brievenbus met de vermelding dat je het pakket bij het dichtstbijzijnde DHL Service Point kunt ophalen.
We hergebruiken zoveel mogelijk verzendverpakkingen. Hierdoor kan het zijn dat jouw verzendverpakking van een andere webshop is, zo lang de verpakking maar heel is en van goede kwaliteit. In de verzendverpakking vind je geen pakketbonnen of ander vulmateriaal terug, om zo het gebruik van single use materialen zoveel mogelijk te vermijden.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bij brievenbuspost zal jouw bestelling altijd bezorgd worden in de brievenbus. Wanneer je meerdere tassen besteld hebt en niet thuis bent, neemt de bezorger je pakket weer mee. Je ontvangt van de bezorger een notitie in je brievenbus met de vermelding dat je het pakket bij het dichtstbijzijnde DHL Service Point kunt ophalen.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar niet alle artikelen zijn geleverd.
Wat moet ik doen?
In uitzonderlijke gevallen kan er een fout gemaakt worden bij het verpakken van de tassen. Mocht dit het geval zijn, neem dan per e-mail contact met ons op via info@nomoreplasticbags.nl o.v.v. jouw ordernummer en bestelgegevens.
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Nee, vooralsnog niet.
Wat moet ik doen?
In uitzonderlijke gevallen kan er een fout gemaakt worden bij het verpakken van de tassen. Mocht dit het geval zijn, neem dan per e-mail contact met ons op via info@nomoreplasticbags.nl o.v.v. jouw ordernummer en bestelgegevens.
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Nee, vooralsnog niet.