Garantie en retouren bij NoMorePlastic
Retouren
Is de ontvangen tas toch niet naar wens? Dan is retourneren mogelijk binnen een termijn van 14 dagen. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Wil je een tas retourneren, stuur dan een e-mail met jouw ordernummer naar info@nomoreplasticbags.nl.
Nadat je contact hebt gehad met onze klantenservice, kun je jouw bestelling in de oorspronkelijke verpakking retour sturen via een pakketpunt naar keuze. Je kunt jouw verzending richten aan:
NoMorePlastic
Afdeling retouren
Rijnstraat 48
2025 RS Haarlem
Hoe weet ik dat mijn retour ontvangen is?
Bij het pakketpunt waar je jouw pakket afgeeft, ontvang je een track and trace code. Via deze code kun je de status van jouw pakket in de gaten houden.
Nadat jouw retour bij ons aangekomen is, zullen de artikelen gecontroleerd worden op beschadigingen of gebruikssporten. Bij afwezigheid hiervan wordt het aankoopbedrag binnen 3-5 werkdagen teruggestort op jouw rekening.
Heb je een suggestie, klacht en/of opmerking?
Ook dan kun je contact met ons opnemen via info@nomoreplasticbags.nl.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij bieden daarom een garantie van 12 maanden. Dit geldt voor fabrieksfouten en/of beschadigingen.
Uitgesloten van de garantie is:
Slijtage door veelvuldig gebruik
Schade of slijtage door verkeerd opvolgen van de was instructies
Schade of slijtage door foutief gebruik
Hoe kan ik een beroep doen op de garantie?
Neem contact met ons op onder vermelding van het ordernummer via info@nomoreplasticbags.nl.