Ontvang nu combinatie korting bij besteding vanaf € 45,-

Nieuwe eigenaar voor NoMorePlastic

Per dinsdag 1 oktober 2024 heeft NoMorePlastic een nieuwe eigenaar. Na vijf  jaren van impact maken gaan Arnoud de Vries en zijn team het stokje overnemen van oprichter Ernst-Jan Koole.

In juni van dit jaar beleefde NoMorePlastic haar vijfde verjaardag, nadat Ernst-Jan het merk opstartte in 2019. De afgelopen jaren heeft het merk geweldige hoogtepunten beleeft als: het voorkomen van de aanschaf van honderdduizenden plastic tassen, het doen van donaties aan The Great Bubble Barrier, de organisatie van cleanups voor bedrijven, het uitbreiden van het aantal verkooppunten naar meer dan 60 verkooppunten in heel Europa en meer.  Toch is het nu tijd om het stokje over te dragen, aldus Ernst-Jan: “Sinds de oprichting heb ik veel impact gemaakt met NoMorePlastic, veel avonturen beleeft en mensen ontmoet. Nu is het moment daar dat iemand anders nieuwe energie, kennis, expertise en een team van mensen inbrengt om het merk verder te laten groeien. In Arnoud heb ik een geweldige vervanger gevonden aan wie ik mijn kindje toe vertrouw.”

Arnoud heeft door zijn bedrijf Checkfit.nl veel ervaring in e-commerce en heeft een doorgewinterde retail specialist naast zich, namelijk zijn vrouw Herma. Voeg daar een aantal twintigers met veel social media ervaring aan toe en het team is compleet.  Arnoud staat te popelen om van start te gaan: “Ik ben erg onder de indruk geraakt van de impact van het merk NoMorePlastic. De drive en het enthousiasme van Ernst-Jan werken bovendien aanstekelijk. Wij zijn dankbaar voor het vertrouwen dat mijn team en ik hebben gekregen om dit mooie werk voort te zetten. We hebben ontzettend veel zin in deze mooie uitdaging om ons gezamenlijke doel te bereiken en dat is nog meer plastic uit de natuur op te ruimen en onze leefomgeving draagbaar te maken".

Nieuwe collectie in de maak
De komende weken staat in het teken van het overdragen van alle kennis, informatie en digitale sleutels. Ook volgen er kennismakingsgesprekken met leveranciers en belangrijke zakenpartners. Daarna gaat het vizier al snel weer over op de orde van de dag: impact maken en het voorkomen van de aanschaf van plastic tassen.Hoe kan dat beter dan met een mooie nieuwe collectie? Ernst-Jan en Arnoud zijn hier al druk mee bezig, daarover later meer.

Laat een reactie achter

Opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd